Repozytorium Oldskulu

You can never go wrong with those hits.

Rzeź w rytmie ABBA

leave a comment »

No więc stało się. „Gold: Greatest Hits” zespołu ABBA jest w moich ajtiunsach. Powód prosty: byłem na weselu no a gdzie można się nasłuchać takich „goldenhitsów” jak nie tam? 19 kawałków, z których każdy jest wielkim hitem, stanowi świetny podkład pod grę w nowe Diablo, bo tak się akurat składa, że premiera była niedawno — nic tak nie odpręża jak barbarzyńca zarzynający setki potworów kiedy w tle leci „Super Trouper” albo „Voulez-vous”.

Mistrzowie popu na wspomnianym weselu zaatakowali mnie „Lay All Your Love on Me”. Nie jest to chyba typowy przedstawiciel abbowego grania, mam wrażenie jakby sam kawałek nie był jednym z tych „wesołych” kawałków ABBY. Jak wyczytałem w internetach kawałek jest znany z opadającej tonacji pod koniec zwrotek: no cóż, nie będąc aż takim koneserem musiałem się przysłuchać, żeby rzeczywiście zwrócić na to uwagę.

Zanim upiraciłem wgrałem na iTunes hity ABBY przeleciałem przez youtube i trafiłem oczywiście na różne dziwności, jak na przykład mix Serja Tankiana (tego od System of a Down) Money Money Money (ten człowiek już zawsze będzie śpiewał w ten dziwny sposób?)

ABBA — Lay All Your Love On Me

Written by msq

wtorek, 5.06.2012 @ 08:19

Napisane w 80s

Tagged with , , , ,

Skomentuj

