Repozytorium Oldskulu

You can never go wrong with those hits.

O utworze, który skutecznie się podszywa

leave a comment »

Był taki czas, kiedy słuchając pewnego polskiego, bardzo zresztą znanego, utworu wydawało mi się, że śpiewa go pewien polski, bardzo zresztą znany, artysta. Nie wiem, dlaczego przez długi czas nie znalazłem w sobie chęci sprawdzenia w internetach tej informacji. Trwało to pewnie z 2 lata, przez ten czas w błogiej nieświadomości i z wielką przyjemnością odtwarzałem tenże utwór mając przed oczami artystę, który wcale nie był jego autorem.

Było to mniej więcej w okresie fascynacji tym muzykiem, poznawania ogromnej ilości kawałków, szperania za wszelkimi side-projektami. Moją czujność uśpił bardzo podobny wokal ale też sama muzyka, która brzmiała podobnie do wielu jego kompozycji. W końcu z braku innych opcji zainteresowałem się kawałkiem, wyguglałem, znalazłem nazwę zespołu. Pomyślałem sobie, że to pewnie kolejny projekt. Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że kawałek ten z artystą nie ma nic wspólnego.

Przepraszam zespół Rezerwat z kompozycją „Zaopiekuj się mną” za tę pomyłkę. Pomyliłem Was z Grzegorzem Ciechowskim i Republiką! :-) Chociaż z drugiej strony… pomylić Was z takim zespołem to chyba nie wstyd. Na swoje usprawiedliwienie mam to, że nie jestem jedyny, na youtube po wpisaniu „zaopiekuj sie mna” w podpowiedziach jest „rezerwat” ale też „republika”. Są nawet nagrania podpisanie „Republika — Zaopiekuj się mną”.

Rezerwat — Zaopiekuj się mną

Written by msq

piątek, 18.11.2011 @ 23:19

Napisane w 90s

Tagged with , , ,

Skomentuj

