Repozytorium Oldskulu

You can never go wrong with those hits.

…i wtedy Freddie wyszedł z szafy

with one comment

Znowu samochód odpowiedzialny jest za godziny spędzone przy jednym kawałku. No, może trochę przesadzam z jednym kawałkiem, w sumie zassałem cały album, na którym znajduje się tenże kawałek. Ta perełka zniknęła z mojego życia na wiele lat, w sumie cały album jakoś mocno się zagubił ale może dzięki temu wróciłem do przebojów z zapałem jakbym słuchał ich pierwszy raz. Wracając ostatnio przez całą Polskę z grupką znajomych prezentowane były różne playlisty, nie dało się w końcu nie trafić na jakiś smaczek.

Mam na myśli The Invisible Man grupy Queen a ogólnie cały ich album The Miracle wypełniony po brzegi hitami (I Want It All, Breakthru, Scandal). Niewidzialny człowiek wgniata w fotel mistrzowskim basem wprost z wspaniałych lat 80. No i te klawisze w refrenie, proste ale rozpoznawalne jak nigdzie. Teledysk aż kipi latami osiemdziesiątymi, Freddie z okularami a’la Star Trek, komputery z poprzedniej epoki, dżojstiki (joysticki?), napisy z klasycznym fontem komputerowym (kiedyś wspominałem, że logo Scorpions przypomina mi ten font? :D). Warto zaznaczyć, że to właśnie na tym teledysku słynny wokalista po raz pierwszy wyszedł z szafy! ;-) (2:08).

Dla nieobeznanych z innymi kawałkami z płytki polecam również Scandal z bardzo przyjemnym teledyskiem i gitarami, które praktycznie krzyczą „skandal!”. Poza hitami moją uwagę zwrócił też spokojniejszy My Baby Does Me.

Queen — The Invisible Man

Written by msq

piątek, 9.09.2011 @ 16:47

Napisane w 80s

Tagged with , ,

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] oldskulowe. O saksofonie w muzyce pisał już bbq (barbecue?), o facetach z wąsem: msq, naprawdopodobniej o kombinacji tyh dwóch pisał bzq, chociaż aktualnie nie mogę niczego […]


Skomentuj

