Repozytorium Oldskulu

You can never go wrong with those hits.

Marudzenie?

with one comment

Jakkolwiek by do sprawy nie podchodzić, nie da się postulować wyższości płyt, kaset, winyli czy szpuli nad mp3 i nie brzmieć jak nieświeże ciasto o wyraźnym zapachu imbiru. Przy wszystkich plusach nośników fizycznych, nie można zaprzeczyć, że łatwość z jaką możemy obecnie odkrywać nową muzykę stanowi atut naprawdę trudny do przebicia.

Ale co mi tam. Stratny format zapisu dźwięków sprawia, że nieraz muzyki jest zbyt dużo. Zbyt dużo, żeby się nacieszyć i zbyt dużo, żeby wracać do muzyki sprzed lat, gdy cały czas pojawiają się nowe pozycje do przesłuchania. Może u innych repozytorów znajduje się więcej systematyczności, na tyle, żeby nie pogubić się w tym czego już słuchali, a czego mieli posłuchać, a co dopiero figuruje w planach na najbliższy rok muzyczny.

Ostatnio będąc w domu rodzinnym odkryłem bez mała dziesięcioletnią płytkę CD wypakowaną plikami mp3. Znalazłem tam trochę rzeczy, które nadal pojawiają się w moim odtwarzaczu, trochę takich, które z wiekiem opuściły ten odtwarzacz i to pewnie już na zawsze. Wpadłem też na jeden kawałek, w którym byłem kiedyś zakochany, potem mi gdzieś umknął, ale teraz na szczęście wrócił. I wiecie co? Znowu się zakochałem.

John Lee Hooker i Carlos SantanaChill Out (Things Gonna Change)

Written by bebuk

poniedziałek, 22.08.2011 @ 14:58

Napisane w 90s

Tagged with , , ,

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ooo, ja też się zakochałam. Choć to niezbyt legalne, to czy mógłbyś mi wysłać ten kawałek?

    Mery

    piątek, 2.09.2011 at 17:08


Skomentuj

