Repozytorium Oldskulu

You can never go wrong with those hits.

Wideo-kicz

leave a comment »

Pomyślałem, że wrzucę dzisiaj kawałek z żenującym teledyskiem. Jakieś 10 minut zastanawiałem się nad odpowiednim kandydatem, aż przypomniało mi się wideo do piosenki Bonnie Tyler „Total Eclipse of my Heart”. No cóż, nie ma co zaprzeczać, że sensu w nim nie ma żadnego. Bezsensowne sceny wręcz ociekające głupotą i sama piosenkarka w glorii i chwale, białej szacie i promieniach światła. Nie wiadomo co sądzić o chłopcach ze świecącymi oczami, toż to się przysłowiowej kupy nie trzyma. Przy okazji opadła mi szczęka, gdy dowiedziałem się, że jeden z tych chłopców (występuje pod koniec teledysku, poznacie go po, a jakże, świecących oczach!) to słynny swego czasu piłkarz reprezentacji Włoch Gianfranco Zola! Nie dziwię się, że nie jest to zbyt popularna informacja, facet pewnie przeznacza grube miliony na zatuszowanie tej wpadki.

Nieopatrznie w powiązanych obejrzałem też teledysk Holding Out for a Hero — drugiego hitu wokalistki, i z zadowoleniem muszę stwierdzić, że przebija „Zaćmienie” — głównie za sprawą kowbojów ze świecącymi batami ubranych w jarzące się wszelkimi kolorami tęczy stroje, ale nie tylko. Bonnie znowu w śmiesznych szatach, dodatkowo tytułowy „bohater” odziany w biały, jakże praktyczny na Dzikim Zachodzie, strój. Wszystkiego dopełniają majestateczne ujęcia kanionu i rzeki.

Dla tych, którzy chcieliby się nauczyć śpiewać „Total Eclipse…” znalazłem mały poradnik, dzięki któremu można szybciej opanować tekst (a przynajmniej znaczną jego część).

Bonnie Tyler — Total Eclipse of a Heart

P.S. Czy te świecące oczy nie przypominają wam horroru Dzieci kukurydzy?

Written by msq

sobota, 18.06.2011 @ 16:53

Napisane w 80s

Tagged with , , , ,

Skomentuj

