Repozytorium Oldskulu

You can never go wrong with those hits.

Założę się o co chcesz…

with one comment

…rzekłem kiedyś do jednego z Repozytorów, słysząc w ścieżce dźwiękowej pewnego serialu bohaterkę dzisiejszego odcinka. Byłem tak przekonany, że znam wykonawcę, iż gdyby ktoś wykorzystał wtedy niecnie moją (zbytnią) pewność siebie, najpewniej chodziłbym dziś bez ręki, albo w pocie czoła skupywał wystawione weksle. Otóż omyliłem się, znów odnosiłem się do coveru, w ostatnich latach częściej słyszanego niż oryginał. Wielu psioczy na wykonawcę coveru – Roda Stewarta, że nic już nowego nie wymyśla, odcina kupony od kariery i wypycha materace dolarami wpływającymi na konto za kolejne edycje Amerykańskich Śpiewników. Cokolwiek by o tej jego działalności nie myśleć, trzeba przyznać, że odświeża naprawdę smakowite utwory, a niejednego zachęci do sięgnięcia po pierwowzór.

W dzisiejszym przypadku jego autorem jest zasłużony zespół Creedence Clearwater Revival, którego inne dokonania gorąco polecam. Kto ciekawy o piosence może coś przeczytać tu, ja zaś znikam, pozostawiając czytelników z muzyką i dwoma pytaniami. Pierwsze – jak się „dorobić” takiego głosu jaki prezentuje wokalista CCR, a drugie – czyżby kolejny szlagier do podróży samochodem? Zapraszam do komentowania.

Creedence Clearwater Revival  – Have You Ever Seen the Rain?

Written by bzofik

środa, 8.06.2011 @ 19:09

Napisane w 70s

Tagged with , , , ,

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dla mnie to jedna z najlepszych piosenek ever!

    mery

    czwartek, 9.06.2011 at 11:57


Skomentuj

