Repozytorium Oldskulu

You can never go wrong with those hits.

Po co mi Repozytorium?

leave a comment »

Nikt nie zna wszystkich oldskuli. To oczywiste. Tym większa radość, gdy spodoba nam się jakiś stary kawałek polecony przez znajomego. Jest parę takich i w mojej biblioteczce. Wybieram dzisiaj ten polecony mi swego czasu przez repozytora bzofika.

Otóż około rok temu zaznajomił mnie z utworem „Sebastian” w wykonaniu Steve Harley & Cockney Rebel. Przesłuchałem, dodałem, polubiłem.

Urzeka mnie ten kawałek! Tyle tam różnych instrumentów: pianino, smyczki, mandolina, sekcja dęta, perkusja, lekko przesterowany wokal, chórki a wszystko składa się w piękną kompozycję; wcale nie czuć tego natłoku, wręcz przeciwnie, całość wydaje się bardzo spójna i przemyślana. Na dodatek tej niewątpliwej przyjemności dla zmysłów mamy aż siedem minut!

[misja bloga]
Odnajdywanie takich kawałków to wg mnie jeden z głównych celów tego projektu (Repozytorium Oldskulu) i mam nadzieję, że każdy czytający nas w miarę regularnie znajdzie tu chociaż jedną taką nieznaną perełkę.
[/misja bloga]

Steve Harley & Cockney Rebel — Sebastian

Written by msq

środa, 17.11.2010 @ 19:49

Napisane w 70s

Tagged with , , , ,

Skomentuj

